GEMURUH??

gemuruh satu istilah yang memang tak boleh kita hindari....
sebagus mane pun org itu.. pasti dia pernah merasakan bagaimana rasanya GEMURUH ini..

hurmm...
bagi aku, gemuruh dari segi istilah aku ialah (ade pulak dari segi istilah?)...
satu perasaan gementar.. tak senang duduk.. n bagaikan ade ombak or taufan tengah melanda diri kita..
ia berlaku mungkin oleh kerana kita tidak bersedia atau tiba2 kena melakukan sesuatu yang kita tak tahu...
yang paling kecut, apabila kena berucap depan orang ramai...
haduish... memang tahap gila boleh jadi...
orang yang dah bersedia pun mybe lidah boleh jadi kelu..
n tiba2 tak boleh bersuara...

ish3... orng yang tak de pnyakit "hypehidrosis"(btol ke ejaan ni? haha..) pun boleh tiba tangan berpeluh peluh... bukan setakat tangan je... habis badan pun bole berpeluh peluh.. :Phurmmm...
so, aku nak crita skit pasal aku dengan sifat gemuruh ni....
aku kalau nak amik priksa, seumur hidup aku tak penah lagi rse gemuruh bila nak jwb peksa...
just, bru thun ni.. apabila nak jawab paper LK(lukisan kejuruteraan) je aku pnye tangan aku tak bole dikawal...
hurh... nak mlukis guna jangka lukis pun susah...
nasib baik cuma dalam 10 minit je aku mcm tu...
fuuhhh... nasib...
tak tau la pesal boleh cam tu.... hahaha.. mybe sbb ckgu LK pling garang kut... :p

next...
bila aku kena jalankan duty as ahli BADA(badan dakwah) kat asrama...
aku tak tau mcam mana aku bole terpilh jadi ahli BADA??
haduish...
masa aku menjalankan first skali.. duty menjadi imam...
haiya~ memang aku gemuruh giler arh...
tahap seram sejuk..
aku ni kalau menjadi sesuatu yang berkaitan agama ni...
lgi la buat aku boleh giler...
sebab aku rasa aku tak sempurna and takut ade yang tak betul...
so aku tabah je lalui semua tu...
hurm, mse tengah dalam solat...
boleh pulak tiba2 terlupa satu ayat tu...
nasib baik ade orang backup...
hahhaa...
Thanks~ XP
tu la aku, dok bace surah panjang2 knape...
kan dah kena...
so, akhirnya.. selepas kesalahan tu..
solat itu berjalan dgn lancar... ALHAMDULILLAH...
syukur..
:)
selepas itu...
aku menjadi imam yang kurang punya gemuruh...
semakin hari semakin okeyh...
harap2 thun depan lgi baik dripada tahun ni...
AMIN...



No comments: