tak boleh belah...

memang aku nak kata
"tak boleh belah"
haduishhh...


ade ke patut, cuti yang membosankan ni...
adik aku boleh dibelikan camera CANON...
mahal pulak tu...



haishhh...
aku ape aku dapat?
just buku search words...

arrhh!!
unfair...
ni mesti sebab mak aku nak bagi hadiah kat adik aku sebab dapat NO1...
aku? no2 je...
ish3... tak puas hati betul...
sepanjang peksa yang lepas...

aku asyik dapt no1, tak de dapat ape2 pon....
(hahahahaha...)

alarh, biasa la..
dok asrama...
hurmmm.. okeyh..
nevermind..


tapi yang aku sakit hati lagi..
nnti pkul 11.00 pagi nanti,adik aku nak pegi umah kawan die...
and, die nak bawak laptop??

satu satunya benda yang boleh hilangkan kebosanan aku?
memang dah melampau..
tapi aku tak tahu..
apesal aku biarkan je...
haishh...

mybe bulan ni buan die kut...
dah arh....

sampai sini saja...
daaa~



heee..
ni antara gambar aku dah tangkap guna camera adik aku..
and aku dah edit skit...
:p
COMEL TAK??


No comments: