TERIMA KASIH diari buruk

ketika aku terlihat diari buruk tu...
aku tak tahu apesal aku nak selak ape isi diari tu...
selak punya selak....
tiba2 aku berhenti di satu page tempat ade tulis nombor telefon dan alamat...
huummmm...
tengok punya tengok...
nampak satu nama yang...
memang dah lame aku cari nombor die...
aku terus menggapai hanphone murah aku tu...
terus tulis masej kat MR.H (nampakkn spe mula nme H? )...
:)

aku:
Assalamu'alaikum.. ni mr.h ek?

aku sent la mesej tu...
5minit kemudian dia balas....
aku dah terjerit macam orang dapat special hadiah....
hahhaa...

mr.h:
uhh yes.. salam~ uhh sape ne..??
aku:
kau bela kucing kan??
mr.h:uhh yes..why..?? sape ne..??
aku:ni atiqah la... maybe kau dah lupa aku.. dulu kita selalu mesej... kita kenal kat myspace.. aku selalu komen lukisan kau... alarh, kalau kau tak ingat pun tak pe...
dah lame kita tak mesej..
mr.h:Ohh! its you! Hi! Wahh its been a while~
is this your num..?? I miss u a lot~
aku:eh, betul ke ingat ni? humm... aku pun rindu kau.. aku rindu nak mesej kau... yes, this is my number.. :)
mr.h:Add my fb add my fb! Hazim_mihawk@yahoo.com. crdit aq dh nk abiz soo maybe tak leh blz msg strosnya~
aku:okeyh...

so, aku add la die...
oppsss!
bila aku tgok relationship kat FB...
dia dah berpunya..
IN RELATIONSHIP..
with who??
i don't know..
:p
so aku pkir, kalau nak mesej die kena la tak boleh la selalu...
okeyh, tak pa..
asalkan aku dapat mesej die..
hehhee..

humm...
aku sebenarnya rindu nak tanya sal kucing die..
sal game die slalu main..
psal crita die selalu die tgok kat you tube....
n others..
hahaha..
tpi pling rindu nak dgar crita kucing die...
:D


TERIMA KASIH DIARI BURUK.....
kau dah temukan aku dengan kawan lama aku..
:)
sape kenal dia..
diam2 sudah...
:p


No comments: