Kenangan Yang Comel




mandak,fatiyah&fadhilah

hurmm...
hah! comel tak lagu tuh?
itu kenangan aku ngan mandak aku...
aku rindu kenangan mse aku 4tahun tu...
tapi tak pe..

aku dah jumpa lagu ni..
so aku selalu boleh dengar lgu ni selagi aku tak blik asrama..
hehehhe..
aku ingat lagi, mandak aku...
sanggup col aku yang dekat SARAWAK..
semata mata nak dengar aku nyanyi lgu ni..
sweet sangat...
aku rindukan saat itu..
tapi sekarang dah besar..

tak boleh da nak bermanja manja ngan mandak...
:p
lagipun die dah kawin..
nak bg ksih sayang kat anak die pulak...
:)

tapi, aku tetap sayang mandak...

aku mse 4tahun..
:)

2 comments:

Mata Hati said...

comel jer masa umur 4 tahun tu.. :)

Atiqah Ali said...

afwan ya...
hurm..
mr.MaTa HaTi...
:)
macam budak wanted je tu..