tagged from feyra pot pet

1. Adakah Anda Rasa Anda Hot?
hot? panas ke? ade ke istilah hot untuk manusia? :)

2. Upload wallpaper yang anda guna skrg?
hadoii

3. Cerita psal gmbr nie
kucing? semestinya.. aku kan cat lover..
:D
.
4. kali terakhir mkn piza
entah.. mse kecik la...

5. Lagu terakhir anda dgr
opick-alhamdulillah(lagu blog aku)

6. ape yang anda buat selain selesaikan tag ini??
tengok tv

7. selain nma sndri anda d pggil ngan nma ini?
kaka, iqa, mrs.cat, tiqah square, atiqah ali, tiqah, gemok..
:p

8. tag lagi 5 org.
juju
ika
myra
syira
feyra semula boleh ka? hahha

9. Siapa org no 1 dgn anda?
my lil friend.. love her!!

10. katakan sesuatu kpda org no 5.
orang tag aku ni... moGa happy ngan MR.S kau!!!

11. no 3 ade hbgn ngan sape??
ade je.. ehem2 la.. moga happy selalu.. :)

12. bagaimna pula ngan no 2??
opps! die ni kembar nama aku..

13. kata2 cinta kpda org no 4..
rindu kau tahap gaban la.... aku still ade ank ptung kau tu... aku bg nama syira.. hahha

14. berikan 4 fakta yang anda thu tntng org kamu tag...
2orang from teknik...
2org budak comel yang kenal kat fb dan myspace
seorag lgi kwan lama.. yang pndai lukis...
mereka sangat gedik dan comel.. hahha
:D

No comments: