hurm.. perlu ke aku nak crite?

aku mlas nak crite...
tpi tkut bosan plak blog aku ni...
hurm...
crite je la, smentara aku ade mase bercrita sama blog...

aku berasa hairan dan pelik..
kenapa?
aku tgok kwan aku ni..
keluar pakai tudung...
but bile dalam FB ade lgi gambar tak pakai tdung?
hurm... ANDA?
(bukan sampai berpurdah ni.. gambar hiasan semata mata.. :) )
anda ingat dalam FB tu tak de ada org nk tgok ke picture anda tu?
keculi la anda dah memastikan bahawa,
semua friend dalam FB anda tu smua nya sama jantina..
takpe la.. ;P

juz nak bg tau, korng tu dah besar..
and bole tau mne yang baik and mane yang buruk kn?
so, carilah and pkirlah cara hidup yang terbaik tuk anda..
di dunia dan akhirat...
okeyh?




salam beramal...
n ingat! anda mampu mengubahnya...
:)
(mcm mak org plak aku ni... hehehe.. )
sory spe terkena.. :p

No comments: