akhir akhir ni



orang dok tengok perlawanan MALAYSIA vs INDONESIA



orang dok pikir jugak nak balik sekolah....
ade yang gembira...
ade yang pura2 kata dah habes skola *padahal belum habes lagi....


aku? hanya selamba...
and buat derk..
sebab aku tak layan bola..
tau tau je MALAYSIA menang... hahhaa...

and sekolah? saat aku nantikn...
tahun terakhir sekolah kut... aku suka...
hehe~
walaupun tahun depan tahun penentuan or penting iaitu SPM...
so, aku tak sabar nak belajar la..
tengok status kat FB, ramai je tulis takut la tahun depan
tapi bukan nak belajar... takut di status and mulut ja..
hati tak tergerak pun nk study ke, g tusyen ke....
haiiihhh...

aku (suka, sayang, rindu) all about sekola...
but, aku benci asrama.. haihhh...
tak tau la.. hahhaa... *bole pulak cam tu... ish3


sebelum cuti ni...
aku bnyak mencari lirik lagu...

the most like to repeat dgr and nyanyi
lagu HUDA-SAYANG SAYANG..
comel sgt



sambil tu..
menghafal jugak surah2 macam, al-mulk, ar-rahman...
hehhee~


1 comment:

TheChekJah said...

hargailah masa d sekolah dan asrama... Jah dah melaluinya... Jah tau... universiti tidak lah seindah yg selalu kita tgk kat tv tu dek.. belajo leklok ek...