best ke kawan ngan dorg?




feyra bella


    • suke menderma makanan kat org..

    • pengawas skola yang berwibawa..

    • benci pada org yang dah buat taik kat die...

    • pemarah...

    • suke wat muka comel bile nak panggil nme aku... haha.. n call me.. "kaka..."

    • pandai n make me jelous...
    • pandai mateplajaran LK and math

    • suke colour pink
    • suke tido but otak ape tah bole msuk smua mte plajran... ish3.. dasyat...






    jue

    • suke dtg dorm aku, mau tido kat ktil aku.. nyempit je.. haha.. (jgn mrah)

    • suke sruh aku ajr die last minute b4 nak peksa.. paksa aku tdo lambat.. ish3..

    • suke gadoh ngan aku sal formula PKE n ADD MATH.... tpi kbyakkn aku btul.. hehe...

    • suke protect aku la kot...

    • suke blanja aku, and saling mmbelanja...

    • suke material(benda)...

    • suke tido dalam kelas, bila tak paham mula la tanya itu ini... harap2 cepat la brubah...

    • suke colour oren...

    • kerek giler ngan bebudak kat skola n asrama...

    • pengawas asrama yang tegas kott...




    yeah!! mmg best kwan ngan dorg....

    luve u both....






    No comments: