asrama



sayang jue!!

orang yang aku paling rapat dengan aku...

kata die, "duit aku duit kau, duit kau duit aku"...

die always protect aku....

lagi... die suka suruh aku ajar die ape yang die tak pham...

dah le kena tido lambat sebab nak ajr die...

tapi aku tak kesah, asalkan die dapat berjaya dengan aku nanti....

aku harap persahabatan aku dan die akn berkekalan sampai akhir hayat.....



kak eton...

die seorang yang pandai...

tapi aliran yang die amik tak sama dengan aku....

first2 aku nampak die, die sopan sangat...

tpi bila dah kenal, waaahhhhh...

dah naik da tanduk.. hehehe...

die senior PKM...

paling baik kat asram la(bagi aku)

^_^
next is kak aimi lah....
;)
die pandai....
senior dalam aliran yang aku amik....
die senior PKE...
hurm.... tapi die dah pndah...
but kami still lagi contact...
byak lgi mau cte, tpi mlas nk menaip...
hehehe~
senang cerita!! aku sayang korang semua...

No comments: