syoknye!! ari ni...

ari ni syok toL...
aku dpt surat dripada adawiya......
suke sgt2... >.<
die lah kwn aku yang tak prnah lupa aku...
wlaupun die dah pndah jauh....
:))
dia bagi tahu kat aku....
yang die msok asrama penuh....
syok la bace surat dia...
tergelak2 aku....
dia kata lagi...
nnti blas surat dia blik....
hantar kat skolah dia tu...
hee~
:))

next,
dia ade wish bufday aku...
aku igtkn da lupa....
wah, best giler!! >.<

 
next punya crita....
.......................................................
ari ni jadi wat experiment bio...
suka giler...
aku kena cekik ngan cikgu tdi....
hahah~
sbb aku cakap "cikgu sentuh kami punya experiment, ssb tu tak jdi"
hahahaha~ :DD
(free2 je aku kena cekik)
;)
yang pling best, dah dua kli berturut turut,
group kitorang jadi buat experiment...
ckgu kata sempurna...
hahhaa~
;DD
 


No comments: